niedziela, 1 lipca 2012

3

" 36 i 6 stopni Celsjusza, 70 procent wody i dusza, 5 litrów krwi, jedno serce ją tłoczy i jeden Ty, by to wszystko zjednoczyć. " / HuczuHucz


" Olejmy wszystko, liczy się tylko to co teraz. Ty jesteś blisko, więc mogę nawet dziś umierać. " / Białas



" Nie pierdol, że mam opanować złość, bo nie jest mi wszystko jedno. " / Małpa


" Za te wszystkie chwile z tamtych lat, za problemy których nigdy nie jest brak, zdrowie, brat, tego nigdy za dużo, a zdobyte wtedy nauki do dzisiaj nam służą. " / Słoń


" I nie pytaj mnie o nią, znasz ją doskonale. Nie pytaj co Tobie da, lecz co Ty możesz zrobić dla niej. Codziennie w innym stanie ją spotykasz, lecz czujesz tylko dumę, gdy ktoś o nią Cię zapyta. " / Eldo



" Najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe. " / Kajman



" Ej kobitko, proszę, nie bądź taka smutna. Obiecuję, zapomnisz o mnie do jutra. To co piękne, już minęło, to co złe, się zakończyło. " / Pih



" I bądź tu mądry, synchronizuj dwa serca, bo to co Cię uskrzydla potrafi być jak morderca.  Się nie nakręcam, już więcej nie rozkminiam, bo prawdziwe uczucie, co by się nie działo nie przemija. " / Kali



" Mimo, że do celu jeszcze daleko szczęśliwy jestem, że jak na razie dotąd doszedłem. " / Grubson



" Widzisz dranie tak mają, brat. Czy chodzi tu o życie, czy tu chodzi o rap. I choć przeciwko nam może być cały świat. Strach i ogłada, widzisz, tego nam brak. " / B.R.O


" Ej dziewczyno, o boże, ale Ty to masz wdzięk. " / Chada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz