środa, 27 czerwca 2012

2

Dziś wracam do Ciebie i już jestem w drodze, więc zostaw wszystko i przyjdź na dworzec. " / Małpa






" Ja pierdole, czemu mi to robisz kiedy kocham Cię? Przez Ciebie będę pić, alkohol wykończy mnie. " / VNM





" To ja nic nie rozumiem, czy oni zwariowali? " / O.S.T.R


" Miłość, marzenia, uczucia i myśli. Jeszcze raz uwierz w siebie i uwolnij ten instynkt. " / O.S.T.R

 " Przeprowadzam się na chmurę, coś na kształt tej którą wydmuchujesz i dobrze się z tym czuję dziś. Wbijam się w jakiś wirtualny tunel i daleko odlatuję, to mnie nie kosztuje nic. " / Pezet


" I tylko gapię się w fotografię, już tam nie będę, bo życie nie jest filmem z happy end'em. " / Pezet

" Przed sobą drogę mam, ona jest do przejścia. Kilka ostatnich kroków, by dojść do szczęścia. " / Onar



" Wiem co odczuwasz, choć nie jestem w Twojej skórze. Tak już jest, raz na dole, raz na górze. Miej nadzieję, podobno miłość nie rdzewieje. Dzisiaj się śmiejesz, a innym razem szlochasz. Najważniejsze jest to, że wiesz kogo kochasz. " / Pih

" Bo zwykle jest tak, że nie cenimy tego co mamy. A jak stracimy, to tęsknimy i wspominamy. Tak już jest, taka natura ludzka. Podobnie gdy chorujesz i nie możesz wstać z łóżka. Ile byś dał żeby iść na spacer z dziewczyną lub na boisko z chłopakami pobiegać za piłką. " / Juras 


" Jestem częścią układu, jedną z gwiazd w galaktyce a wciąż szepczą o tym, że mój blask na ulice wpadł. Za wcześnie, za późno, nareszcie, na próżno na mieście mi mówią, jak mam żyć. " / Małpa


" Moja mama mi mówiła, jej słowa rzecz święta. Mama jest jedna, o tym pamiętaj. Dzięki niej żyjesz popatrz, sama miłość w tej kobiety oczach. Czego chcieć więcej? Tyle czasu nosiła mnie pod sercem. Kiedy na życiu się poznasz, sam zobaczysz ile Ci pomogła. " / Pih







WCHODZIMY & LAJKUJEMY 



zdjęcia: www.loveit.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz