poniedziałek, 9 lipca 2012

4

" Miłość jak dzwon, po prostu się urywa. Wytrzyma przyjaźń, bo zwyczajnie jest prawdziwa. " / Hemp Gru


" Pytają się czemu nie chcę spoważnieć? Nie obchodzi mnie, że sztywniaków drażnię. " / Molesta


" Co by się stało, gdyby się nie stało, to co się stało? " / Pih


" Patrzysz, obserwujesz, cały świat masz w garści. A za chwilę na nic nie masz gwarancji. Tracisz kolejne szanse, beztrosko. Nie ma czasu by pomyśleć, wciąż gonisz za młodością. " / Pezet


" Żyjesz w innym rytmie, bo coś przestało istnieć. " / Pezet


"  Nie wierzysz, bo to bzdura. Albo wierzysz, bo się boisz. " / HuczuHucz

 
" Daj mi przeżyć w miejscu pełnym rozczarowań i szczęścia. Daj mi przeżyć, bo mam sentyment do tego miejsca. " / Onar


" I nigdy nic nie piła, zawsze dwoje trzeźwych oczu. A gdy wychodziła nie umiałem do niej więzi poczuć innej, niż to co było wtedy między nami. Chyba dziwnie, Miłość, czy jakoś tak to się nazywa. " / HuczuHucz

" Miłość, to ściema. Miłości nie ma, są tylko głupie zauroczenia. " / Ariss










WCHODZIMY & LAJKUJEMY 


zdjęcia: loveit.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz